תהליך אסטרטגי

להגיע לקהלים חדשים? לייצר פעילות שיווק אפקטיבית? לפתוח ערוצי מכירה ישירים? או אולי להשיק מוצרים ושירותים חדשים?
בין אם אתם שחקן בינלאומי מוביל או סטארט אפ קטן - יש עובדה אחת ברורה: הלקוחות שלכם נמצאים רוב היום במרחב הדיגיטלי. מתעדכנים, מתחברים, עובדים, פועלים ומבלים. ולכן אתם חייבים להיות שם.


הדרך לפרויקט מוצלח עוברת בתהליך עבודה מתודולוגי שמטרתו להבטיח תוצר איכותי ואפקטיבי. תהליך שמבין לעומק אסטרטגיה, יודע לחשוב כמו הלקוחות שלהם ומכיר היטב את ערוצי פעולה. ואחר כך יודע לקחת את כל האינפורמציה הזו ולתרגם אותה לקונספט פעולה מדוייק שיאפשר לכם להשיג אימפקט מקסימלי.


התהליך האסטרטגי שלנו בא לתת מענה בדיוק לדברים הללו. אז מאיפה מתחילים?

יוצאים לדרך

יוצאים לדרך

בין אם אתם שחקן בינלאומי מוביל או סטארט אפ קטן, הדבר הראשון שחשוב להבין הוא מהי ההצעה שלכם: למי היא פונה, מה היא עושה, כיצד היא תורמת ללקוח, ובמה היא עושה את זה טוב מהמתחרים.

אנחנו נעזור לכם לחדד את השאלות הללו. נבין את התמונה הרחבה, נתמודד ביחד עם האילוצים, נעזור לכם לפתור את השאלות הפתוחות, ונעשה את המקסימום כדי שתגיעו לפתרון נכון ואפקטיבי במיוחד.  פתרון שישרת אתכם בצורה הטובה ביותר לאורך זמן.

בחינת מאפייני קהל היעד

בחינת מאפייני קהל היעד

סביבת הדיגיטל מאפשרת חיבור ישיר אל הראש, הלב וקצות אצבעות של הלקוחות שלכם. אבל כדי להגיע לשם צריך, קודם כל, להבין אותם באמת. מי הם? לאיזה קבוצות הם מחולקים? מה מאפיין כל אחת? מהם דפוסי השימוש שלהם בפלטפורמות הדיגיטליות השונות?

אחרי שנבין את זה, נייצר פרסונות של הלקוחות המרכזיים, ונעזר בהם כדי לדייק את קבלת ההחלטות שלכם. נראה ביחד כיצד משתמשים טיפוסיים ישתמשו במוצר, ונעזר בזה כדי לכוון את פיתוח הקונספט וחווית המשתמש. כדי שכל אחד מהם ירגיש שאתה נמצאים שם בדיוק בשבילו.

מחקר שוק ומתחרים

מחקר שוק ומתחרים

הסביבה התחרותית היא נקודת המוצא שלנו. המרחב הדיגיטלי מאפשר לבטל יתרון לגודל, ותק, או חוזק של מותג, ומציעה כמעט לכל אחד הזדמנות להמציא את עצמו מחדש. ובגדול. אנחנו נחקור לעומק את הפעילות הקיימת בתחום, בארץ ובחו"ל, כדי להבין את המציאות שאותה חווה הלקוח. נבין מה עובד ומה פחות, נראה כיצד אפשר לשפר את הדברים הקיימים, ונשבור את הראש על דברים חדשים אפשר להוסיף לחוויה של על מנת להפוך את הלקוחות הללו, ללקוחות שלכם.

מגמות עולות ופתרונות מתקדמים

מגמות עולות ופתרונות מתקדמים

אתם מכירים את הלקוחות שלכם ויודעים בדיוק מה מעניין אותם. אבל המציאות שלהם משתנה במהירות מטורפת. מגמות חדשת מתפתחות בקצב מסחרר, כלים חדשים יוצאים חדשות לבקרים והחוויה הדיגיטלית מקבלת פנים חדשות שוב ושוב, כך שמחר הדברים הולכים להראות לגמרי אחרת.

אנחנו כאן כדי לבנות עבורכם פלטפורמה דיגיטלית שתהיה מוכנה לאתגרים של המחר. פתרון שיודע להסתכל קדימה, לצדדים ומעבר לאופק ולהביא משם את הרעיונות והפתרונות שיאפשרו לכם לדבר איתם בצורה הכי עדכנית ונכונה שאפשר. פתרון שיודע ליישם את הרעיונות הללו בצורה מדויקת ואפקטיבית, ולאפשר לכם להיות עם היד על הדופק של המציאות הדיגיטלית המשתנה שלהם.

הסתכלות חוצת פלטפורמות

הסתכלות חוצת פלטפורמות

אתר, אפליקציה יעודית, פעילות חברתית או יישום לטלוויזיה חכמה, המון הזדמנויות חדשות מחכות לחבר בינכם ובין הלקוחות שלהם. השאלה היא כיצד עושים זאת נכון. באיזה פלטפורמות לפעול, מה נכון לעשות בכל פלטפורמה, וכיצד לגרום ללקוח לעבור בין סביבות השונות בצורה נוחה ואינטואיטיבית.

זו הנקודה שבה אנחנו מחברים בין הניסיון העשיר שלנו והצרכים העשירים שלכם. המקום שבו נעזור לכם לבנות את התמונה הדיגיטלית השלמה במטרה להוציא את המקסימום מההשקעה שלכם. בכל מקום שבו הלקוחות שלכם נמצאים.

גיבוש אלטרנטיבות פעולה

גיבוש אלטרנטיבות פעולה

הגדרת חלופות אסטרטגיות לפעילות בסביבה הדיגיטלית.               הגדרת קריטריון ההחלטה הנכון לחברה, בחינת היתרונות והחסרונות של כל את מהחלופות אל מול הקריטריון, ובחירה בחלופה המיטבית.

הפתרון

הפתרון

המלצה על אסטרטגיית הפעילות הרצויה, וגזירת המשמעויות הביצועיות שלה לפעילות בתחום תוך הדגשת המענה מול הסגמנטים השונים.

ו...עוברים לשלב הביצוע